مقررات

روند استرداد وجه به چه صورت است؟

در صورت لغو سفارش قبل از ارسال تمام وجه سفارش پس از لغو به حساب مشتری برگردانده می شود.

مدت زمان تحویل کالا پس از فروش چند روز است؟

محصول در بازده زمانی تقریبی ۴ تا ۸ روز کاری به دست مشتری می رسد. این محدوده بر اصل انجام به موقع تعهدات شرکت پست و تیپاکس استوار است و اتفاقات پیش آمده در ناوگان های ارسالی پست و تیپاکس از کنترل عرشیا میشی خارج است.

ساعات پاسخگویی؟

پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز می باشد. به دلیل شلوغ بودن خطوط بهترین راه برای پیگیری سفارش رفتن به حساب کاربری -> لیست سفارشات -> انتخاب سفارش مورد نظر و استفاده از بخش ثبت سوال در مورد سفارش هست . در این بخش مستقیم می توانید با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

نحوه باز پرداخت وجه به چه صورت می باشد؟

وجه به شماره کارت ارسالی توسط مشتری واریز می شود. شماره کارت یا شماره شبا باید به نام خریدار باشد. شماره کارت یا شبا باید در حساب کاربری -> اطلاعات حساب کاربری -> اطلاعات بانکی ثبت شود.

شيوه حمل به چه صورت است ؟

محصولات توسط تیپاکس و شرکت پست حمل میگردد

کالا چگونه مرجوع میشود؟

بند ۱ : حتما از باز کردن بسته سفارش فیلم بگیرید . فیلم مدرک قابل قبول برای پیگیری آسیب های ظاهری است , تلاش کنید محصول را در زمان حضور مامور تیپاکس چک کنید یا حتما با مامور تیپاکس هماهنگ کنید و در همان روز آسیب را به تیپاکس محل زندگیتان گزارش کنید و صورت جلسه کنید . بند ۲ : در صورتی که محصول دارای آسیب جدی و مشخص از روی بسته بندی باشد نباید از پستچی تحویل گرفته شود . بند ۳ : در صورتی که محصول دارای آسیب ظاهری یا مشخصی باشد باید کمتر از ۲۴ ساعت بعد از دریافت اطلاع داده شود . مرجع رسمی و قابل استناد برای ثبت گزارش آسیب بخش گفتگو و پرسش در صفحه خود سفارش می باشد. بند ۴ : در صورت تایید آسیب محصول باید نهایتا ۴۸ ساعت بعد از تایید مرجوعی باید به آدرس اعلام شده ارسال شود. بند ۵ : محصولاتی که دارای گارانتی هستن در صورت مشکل باید با شرکت گارانتی کننده تماس بگیریند و از خدمات گارانتی استفاده کنند. بند ۶ : آسیب های غیر ظاهری و غیر قابل تشخیص در استفاده اول تا ۷ روز امکان تست دارند. بند ۷ : بعد از رسیدن محصول به آدرس اعلام شده محصول توسط کارشناسان بررسی خواهد شد بعد از تایید اگر فروشنده از محصول مورد نظر موجودی داشته باشد محصول جایگزین به مشتری ارسال می گردد در غیر این صورت وجه سفارش برگشت داده می شود.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

بهترین راه برای پیگیری سفارش رفتن به حساب کاربری -> لیست سفارشات -> انتخاب سفارش مورد نظر و استفاده از بخش ثبت سوال در مورد سفارش هست . در این بخش مستقیم می توانید با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید و از آخرین وضعیت سفارشتان مطلع شوید.